ŠOLA
PROJEKTI
NAPOVEDNIK Vrtec | Šola
60219 VRTEC: 16.9.2019 od VES do TEDEN
Evropski teden mobilnosti - GREMO PEŠ!
60191 ŠOLA: 18.9.2019 od 16.30 do 18.00
Evropski teden športa
DOGODKI Vrtec | Šola
VARNO PO ŠOLSKI POTI - OBISK POLICISTA V 1. A
Učence 1. a razreda je obiskal prav poseben gost in s seboj prinesel presenečenje. Zjutraj je skozi vrata stopil policist in prinesel pobarvanke. Po pogovoru smo se skupaj odpravili po okolici šole in se učili, kaj storiti preden gremo čez prehod za pešce, kje hodimo, kako hodimo in kaj uporabimo, da smo vidni v prometu.
DRUGOŠOLCI V ŠOLI V NARAVI
Učenci 2. a in 2. c smo z učiteljicami Marjetko Gačnik, Cvetko Kraner in Petro Hribernik preživeli drugi septembrski teden v šoli v naravi. Naš glavni namen je bil dokazati, da smo nekaj dni lahko brez staršev. To nam je uspelo! Prebivali smo v domu Škorpijon na Duhu na Ostrem Vrhu. Tam so nas pričakali prijazni učitelji, s katerimi smo se učili na drugačen način. Že prvo popoldne smo se odpravili na pohod do meje z Avstrijo. Ob mejnem kamnu smo bili z eno nogo v sosednji državi, z drugo pa v Sloveniji. Zanimivo. Zvečer smo nabrali veje, zakurili taborni ogenj, si sami spekli okusne kruhke in ob ognju veselo zapeli. Sami smo se umili, se stisnili k svojim plišastim prijateljčkom in po pravljici zatisnili utrujene oči. Drugi dan smo se spoprijateljili s konji in jih tudi jahali. To je bilo doživetje! Popoldan smo v gozdu iskali drobne živalce, ki živijo na gozdnih tleh in jih opazovali skozi lupo. Pobrali smo jih, si jih ogledali in jih spustili nazaj v naravo. Urili smo tudi streljanje z loki. Zdaj to veščino dobro obvladamo. Pred domom smo opazovali vremenske spremembe. Ugotovili smo, da je pihal severni veter. Izdelali smo preproste vetrokaze in jih preizkusili. Zvečer smo sami priredili ples v pižamah. Zaplesali smo in se zabavali. Zadnji dan smo se ponovno odpravili v bližnji gozd, kjer smo izdelali bivake in se učili preživetja v izrednih razmerah. Vmes smo spoznavali vrste dreves, podrasti in opazovali različne gobe. Preživljanje v šoli v naravi je bilo prijetno in zanimivo. Bilo nam je lepo. Na Sladkem Vrhu in Zg. Velki pa smo že komaj čakali, da planemo v objem mamici in očku. Marjetka Gačnik, Cvetka Kraner in Petra Hribernik
ZAKLJUČNA EKSKURZIJA 9. A
V nedeljo, 8. 9. 2019, smo se učenci 9. a razreda zgodaj zjutraj z avtobusom odpravili na zaključno ekskurzijo v Italijo. Ekskurzija je trajala le 2 dni, vendar smo bili učenci zelo navdušeni nad znamenitostmi, ki smo jih videli in doživeli v Italiji. Ko smo prispeli, smo si ogledali majhno državo San Marino in jo lahko še sami raziskovali. Popoldne smo se odpravili kopat ter osvežit na plažo v Riminiju, ki se je nahajala v bližini našega hotela. Drugi dan smo se odpravili v zabaviščni park Mirabilandija, v katerem smo se lahko udeležili raznih voženj in vodnih atrakcij. Po zelo adrenalinskem in zabavnem dnevu smo se zvečer odpravili proti domu in se v zgodnjih jutranjih urah srečno vrnili domov.    Sara Verbošt
VARNO V PROMETU – PROJEKT JUMICAR
V četrtek, 5. septembra, so se petošolci in šestošolci na igrišču šole udeležili predstavitve programa JUMICAR. V teoretičnem delu predstavitve so se seznanili s pravilnim prečkanjem ceste. Sledil je praktični del na poligonu, kjer so učenci spoznali, kako jih na cesti vidi voznik, kako težko je vozilo pravočasno ustaviti in kako pomemben je varnostni pas. Najpomembnejše spoznanje pa je bilo, da se voznik kljub previdnosti včasih ne more pravočasno odzvati, če se otrok neprevidno in nepričakovano vključi v promet. Zahvaljujemo se občini Šentilj, ki je omogočila izvajanje programa.
SPREJEM PRVOŠOLČKOV V SLADKEM VRHU
Danes je bil za vse otroke poseben dan, saj so pričeli s poukom v višjem razredu.  Še posebej svečan dan pa se je začel za skupino otrok, ki so naredili prvi korak v šolo. V Sladkem Vrhu so prvošolčke učenci višjih razredov pospremili v šolo, kjer so jih pozdravili ravnateljica Andreja Košti, podžupanja Lidija Šarić, policist Zlatko Jurenec, učiteljica Vesna Godler in vzgojiteljica Petra Hribernik. Prejeli so priznanja, darilca, rutice in kresničke. Učenci višjih razredov so zanje pripravili kratek kulturni program. Po programu so se pogostili s sadnimi nabodalci, ki so jih pripravili v šolski kuhinji. Zadovoljni in polni novih vtisov so se odpravili domov.  Jutri pa si bodo prvič na rame nadeli šolske torbice in se podali novim dogodivščinam naproti.
PRVI ŠOLSKI DAN NA PODRUŽNIČNI ŠOLI VELKA
Drugega septembra so se znova odprla šolska vrata na Velki in v prvi razred je stopilo osem prvošolcev. Ravnateljica, podžupanja in okrajni policist so jih prijazno pozdravili in nagovorili. V imenu učencev jih je pozdravila petošolka Anja, nato je sledil krajši kulturni program. Starši so z razredničarko opravili še zadnje formalnosti za nemoten potek šolskega dela, učiteljica Anja pa je nove učence prvič peljala na šolsko malico. Z rumeno rutico okoli vratu in z drobnimi darilci ter z nasmehom na obrazu so srečni pohiteli v objem staršev preživet enega najpomembnejših dni v življenju. Želimo jim prijetno počutje v šoli in lahek prehod iz igrivega otroštva v svet učenosti!                                                                                                   Učiteljici  Cvetka Kraner in Anja Gačnik